Rozšíření areálu a novostavba showroomu firmy HOBIS

Rozšíření areálu
a
novostavba showroomu
firmy HOBIS
/
2012

Nástavba showroomu je navržená na stávající administrativní budově. Symbolizuje hada - sílu a zdraví. Had se plazí ze stávajícího parkoviště a stoupá nad střechou stávajícího objektu. Výstavní prostor modulově stoupá, tak jako jednotlivé řady výrobního sortimentu firmy. Jak bude klient stoupat výstavním prostorem, tak budou výrobní řady vystavovaných exponátů kvalitativně růst. Nejvyšší výrobní řada bude vystavena v hlavě hada a bude viditelná „okem“ z Olomoucké ulice. Výstavní prostor se otevírá do sebe. Z Olomoucké ulice ukazuje jen část exponátů, naznačuje, podněcuje zvědavost a vyzívá ke vstupu. Jižní hmota svým stíněním zabraňuje přehřívání prosklené fasády severní části.

Hlavní funkcí je výstavně prodejní prostor pro prezentaci výrobků typového kancelářského nábytku. Vstup pro veřejnost je navržená ze stávajícího parkoviště z jihozápadní strany. V severozápaní části je navržená zasedací místnost s přístupem ze spodního patra. Mezi zasedací místnosti a výstavním prostorem je umístěno zázemí, které je možné využívat pro oba provozy.

Feng Shui:
Dispozice byla navržena dle světových stran a rozvržení energií. U vstupu je navržená tekoucí voda pod prosklenou podlahou. Vnitřní atrium je osázeno vysokou trávou „zabraňující“ profukování pod objektem. V těžišti, v atriu, se předpokládá umístění otáčivého kovového pylonu. Zasedací místnost je hojně osvětlená horním světlem pomocí otevíravých střešních světlíků. Vstup je v energetické výseči A2, nejvyšší nábytkové řady budou vystavovány v energetické výseči AA, prostor na sjednávání kontraktů v showroomu a řečnický pult v zasedací místnosti je v energetické výseči A3.